Kom og vær med til Nordøstfyns måske største, festligste og hyggeligste loppemarked!

Loppemarkedet afholdes under åben himmel lørdag d. 1. juni 2024 på Tårupstrandvej 15 i Kerteminde. Book din stand forneden.

  • 250 kr. for en stand
  • 400 kr. for to stande
  • Der er 1 bord opstillet pr. stand
  • Hver stand er 2 x 3 m.
  • For hver betalt stand går 50 kr. til Scleroseforeningen og forskning i sclerose
  • Gratis kaffe og rundstykker til alle standlejere
  • Sælg brugte ting, som du ikke længere bruger
  • Udpakning på standen kl. 8-10
  • Der er gode toiletforhold, og hjælpsomme nef-medarbejdere til at anvise standplads.
  • Loppemarkedet markedsføres i lokalavis, på Facebook, opslag i butikker mm.

* I tilfælde af skybrud eller lign. dårligt vejr er arrangementet aflyst, og alle stadeholdere får deres penge retur.

Du vil kort tid efter din booking modtage en mail med mulighed for betaling på 250 kr. for leje af én stand eller 400 kr. for to stande på loppemarkedet.

Har du efter et par minutter endnu ikke modtaget en mail fra nef, kontakt da nef på tlf. eller mail 63 32 11 00 / nef@nef.dk.

Din stand er først sikret, når vi har modtaget din indbetaling. Du har mulighed for at betale gennem MobilePay, kontooverførsel eller med kontanter hos nef på Tårupstrandvej 15 i Kerteminde. 

  • Deltag som gæst og gør en god handel i de mere end 200 stande.
  • Åbningstid 10-16
  • Gratis adgang
  • Snacks og drikke (uden alkohol) kan købes
  • Rabat på strøm og fiberaftaler
  • Underholdning for både børn og voksne

* I tilfælde af skybrud eller lign. dårligt vejr vil det fremgå på nef.dk og nef Fondens Facebook side, at arrangementet aflyst.

Book din stand

Du vil kort tid efter din booking modtage en mail med mulighed for betaling af standleje.
Din stand er først sikret, når vi har modtaget din indbetaling.

* I tilfælde af skybrud eller lign. dårligt vejr er arrangementet aflyst, og alle stadeholdere får deres
penge retur. 




Salg og regler for stand

  • Det er muligt at leje 1 stand eller 2 stande. I må gerne være flere om standen/standene.
  • Leje af 1 stand koster 250 kr. og inkluderer et bord samt kaffe og et rundstykke ved ankomst.
  • Leje af 2 stande koster 400 kr. og inkluderer to borde samt kaffe og et rundstykke ved ankomst.
  • Medarbejdere fra nef har sørget for opsætning af bordet ved din ankomst.
  • Det er kun tilladt at sælge brugte genstande og egenproduceret kunst.
  • Det er tilladt at deltage som privatperson, ikke som cvr-registreret virksomhed. 
  • Det er ikke tilladt at sælge våben, dyr eller illegale varer af nogen art.

Betingelser og fortrydelsesret

  • Hvis du har lejet en stand og ikke møder op eller ankommer sent på dagen for loppemarkedet, får du ikke tilbagebetalt de 250 kr. eller 400 kr. for leje af stand/stande.
  • Såfremt du ikke er mødt op kl. 10, hvor loppemarkedet åbner for besøgende, forbeholder vi os retten til at videresælge din stand.
  • Der er 14 dages fortrydelsesret ved leje af stand.
  • Ved benyttelse af fortrydelsesretten rettes henvendelse til nef på nef@nef.dk eller på tlf. 63 32 11 00.

Afmelding

  • Er du blevet syg, eller er du på anden måde forhindret i at deltage, bedes du kontakte os på tlf. 63 32 11 00 eller nef@nef.dk senest kl. 8 på dagen for loppemarkedet (lørdag d. 1. juni). Dit køb refunderes ikke.

I tilfælde af aflysning

  • I tilfælde af aflysning af loppemarkedet tilbagebetales det fulde beløb på 250 kr. eller 400 kr. for leje af stand(e). Aflysning meldes via mail/sms, og du vil modtage din tilbagebetaling via kontooverførsel.

Vedr. din stand

  • Du disponerer over den/de stand/stande, som du har booket. Du er velkommen til at medbringe stole og tøjstativer.
  • Du er forpligtet til at rydde op efter dig selv og tage al skrald med dig, når du forlader loppemarkedet.

Ankomst og afgang

  • Du skal ankomme tidligst kl. 8 (2 timer inden loppemarkedet åbner for besøgende).
  • Ved ankomst vil du blive anvist din stand og parkeringsforhold af en medarbejder fra nef.
  • Du skal pakke sammen tidligst kl. 16 og forlade loppemarkedspladsen senest kl. 17.

Andet praktisk

  • Der er gratis parkering på parkeringspladserne på modsatte side af vejbanen over for nef.
  • Der forefindes toiletter på loppemarkedspladsen, som du er velkommen til at benytte.
  • Hvis du tager imod MobilePay, så skilt med det.
  • Medbring evt. byttepenge og bæreposer for at skabe de bedste forhold for de handlende.
  • Medbring evt. plastik til overdækning af dine varer i tilfælde af regn.

1. Generel note

Nedenstående udgør den juridisk bindende aftale mellem dig og nef Fonden A/S i forbindelse med nef Fondens loppemarked lørdag d. 1. juni 2024. Aftalen er underlagt dansk rets almindelige regler og er først bindende for begge parter, når nef Fonden A/S har registreret og modtaget betaling for leje af stand.

2. Virksomhedsoplysninger

nef Fonden A/S
CVR nr. 19996212

Tårupstrandvej 15
5300 Kerteminde
E-mail: nef@nef.dk
Tlf. nr.: 63 32 11 00
Website: www.nef.dk

3. Priser

Alle priser angives i danske kroner og er inklusiv moms.

4. Booking af stand

  • Booking af din stand foretages på nef.dk/loppemarked. Hvis du har tastet forkert eller begået en anden fejl i forbindelse med din booking er du velkommen til at kontakte nef på tlf. 63 32 11 00, som derefter vil hjælpe dig. Vores åbningstider er man.tors. 8-16 og fre. 8-15.

5. Betaling

  • Efter du har booket din stand til loppemarkedet på nef.dk/loppemarked, vil du få tilsendt en mail til den e-mail adresse, som du angav ved din booking. I mailen får du mulighed for at betale enten via MobilePay eller ved kontooverførsel. Der skal indbetales samme dag, som du har foretaget din booking.
  • Du kan også få hjælp til booking og betaling hos nef på Tårupstrandvej 15 i Kerteminde. Her tager vi også imod betaling med kontanter.
  • Vi skal senest have modtaget din booking og betaling fredag d. 31. maj 2024 kl. 08:00.

5.1 Hvis du vil betale med MobilePay

  • Send din betaling til nef til dette nummer 221205
  • Husk at angive dit fulde navn og skriv "Loppemarked"
  • Kvitteringen som du modtager efter betaling over MobilePay vil fungere som kvittering for betaling af din standplads.

5.2 Hvis du vil betale via kontooverførsel

  • Overfør til konto nr. 6845 reg. nr. 0001976010   
  • Husk at angive dit fulde navn samt beskeden "Loppemarked"
  • Kvitteringen som du modtager i din netbank efter kontooverførslen vil fungere som kvittering for betaling af din standplads til loppemarkedet

5.3 Hvis du vil betale med kort eller kontant

  • Kom forbi nef på Tårupstrandvej 15 i Kerteminde inden for vores åbningstid man.-tors. 8:00-16:00 og fredag 8:00-15:00, Her vil en af vores medarbejdere vil hjælpe med booking af og betaling til stadeplads på loppemarkedet.
  • Du vil efter din booking og betaling modtage din kvittering for betaling af stand til loppemarkedet.

6. Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde dit køb indtil 14 dage efter din betaling. Det er nef Fonden, der står for tilbagebetalingen. Ring til nef på tlf. 63 32 11 00 eller send en mail til nef@nef.dk med følgende oplysninger:

  • Fulde navn
  • Købsdato
  • Konto- og reg. nr., så vi kan tilbagebetale via kontooverførsel

Benytter du fortrydelsesretten, vil du inden for 30 dage fra din henvendelse få den fulde købesum tilbage.

7. Persondatapolitik

  • Alle persondata indtastet i forbindelse med bestillingen af standplads vil blive slettet inden for 30 dage efter afholdelse af loppemarkedet.
  • Vær opmærksom på, at e-mail adressen, som du har angivet ved booking af standplads, vil blive brugt til bekræftelse af din booking.
  • Udover bekræftelse på booking af stadeplads bruger vi din e-mail adresse til at sende dig et evalueringsskema, som du har muligheden for at udfylde efter afholdelse af loppemarkedet.
  • Gøres der brug af fortrydelsesretten, vil alle persondata indtastet i forbindelse med bestillingen blive slettet inden for 30 dage. 

8. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til nef via e-mail nef@nef.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, har du mulighed for at klage til:

Konkurrence og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning på www.forbrug.dk.

9. Spørgsmål

Har du spørgsmål er du velkommen til at tage kontakt på tlf. nr. eller e-mail 63 32 11 00 / nef@nef.dk

10. Ikrafttræden

  • Disse handelsbetingelser gælder fra og med d. 27. marts 2024.