Vi anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs mere her
Hjælp og support
Nye priser på tv, internet og telefoni gældende pr. 1. januar 2024 er nu klar. Du finder dem her.
Her kan du finde svar på de fleste spørgsmål du måtte have omkring dine Waoo-produkter. Finder du ikke svaret her, så træffes vi mandag til torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-15 på 63 32 11 00, ellers er du også velkommen til at sende en mail til nef@nef.dk.
Er der problemer med din forbindelse, så prøv følgende:
Har du fået nyt fjernsyn eller netop fået tv fra os, så se indstilling af tv til kanalsøgning her.
Generel hjælp til Waoo Abonnement, tv og internet |
|
Waoo TV |
Brugerguide til Waoo TV-portal |
Waoo Smart Wifi |
|
Waoo Web TV |
Brugerguide Waoo Web TV-portal FAQ til Waoo Web TV |
Waoo Fiberbredbånd |
Tilgin HG2381 vejledning |
Waoo Telefoni | Brugerguide til Waoo Telefoni |
Waoo supportfilm
Waoo har lavet en række supportfilm, der vejleder dig i opsætning og brug af dine Waoo-produkter
Note: Ændring af standard-konfigurationen, f.eks. password på WiFi, på router / fordelerboks (Tilgin HGXXXX) sker på eget ansvar. I forbindelse med fejlretning, opdatering af firmware o.l. er der risiko for, at egen konfigurationen nulstilles til fabriksopsætning / standard-konfiguration.
nef Fiber fraskriver sig ansvaret for eventuelle ulemper i forbindelse med dette.
Når du bestiller fiber, tv eller telefoni hos os, så får du produkterne fra Waoo. Du skal altid henvende dig til os med hensyn til spørgsmål, rådgivning, installation, support eller kundeservice.
Flere muligheder. Tættere på.
"Det er vigtigt, at vi værner om de tiltag, som bidrager med noget godt til området, og som udvikler fællesskabet."
Marianne Eriksen, direktør